sofab

Direktlänk till inlägg 25 oktober 2013

Höstlov

Av Tete Dedu - 25 oktober 2013 21:11

Idag är det fredag. Hände inget idag typ.

Hade fysik prov, kommer nog få godkännt. Men högre än E förväntar jag mig inte..


Sen så är det ju också Felix Sandmans födelsedag!

Min fina Felix Sandman! Önskar att jag kunde önska honom grattis..

Alltså face2face, herregud.

#Thefoooto avslutades också idag. Hoppas verkligen att de kommer till Skåne!!


Sen så har jag inte gjort något piss idag.

Har tråkigt, känner att jag inte har någon bästavän.

Mina 'bästavänner' har redan någon annan bästavän, och det känns ju inte så jävla bra..


Sen så.. ES.. asså.. herregud.. vet inte vad det är med henne. Hon vågar inte ens visa vem hon är när hon är i skolan.

Herregud. Jag vet att hon har problem hemma och sånt.

Hon tappar självförtroende och sånt av det. Att hennes mamma ska ha en advokat fastän hon inte har råd.

Att de börjar bli fattiga, att hon inte vill vara hos hennes pappa.

Seriöst.. hon borde verkligen söka hjälp..


Men.. asså.. det känns som att hon inte ens litar på mig..

Orkar inte ens träffa henne när hon inte är öppen. EP är helt ok.. men asså hon är acepterar inte mig.

Hon pallar inte att jag lyssnar på justin, men jag älskar fan justin.

Kommer aldrig sluta lyssna på hans låtar.


Helt seriöst önskar jag att jag flyttar. Flyttar till en ny stad. En ny stad med nya möjligheter. 

Där jag inte har kvar mina dåliga sidor. Där jag kan vara mig själv och där jag kan hitta nya människor. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tete Dedu - 27 november 2013 19:55

Hej hej, har skaffat en ny bloggis.  Har inte haft denna alls länge, men det känns skumt med att ha en privat blogg med massa läsare för att bloggen kommer ut på bloggplatsen massor med gånger..  'nyligen inloggade' 'nya inlägg' osv..    Har ...

Av Tete Dedu - 22 november 2013 20:30

Skit dag alltså..  Mådde inte bra så gick hem från skolan runt 12 tiden. Hade typ 40 graders feber då..  Sen så sov jag typ hela tiden..    Mår alltid skit när jag har feber, inbillar mig massa saker.  Som att golvet var hårt som sten och a...

Av Tete Dedu - 18 november 2013 17:50


Chill daaaagh!  Hade prov idag, easy peasy!  Skulle skriva en berättelse på engelska, så himla lätt! Engelska är helt klart det lättaste som finns, lär mig knappt något. Visst, kanske 3 nya ord på en vecka, alltid någonting iallafall..    Loo...

Av Tete Dedu - 17 november 2013 21:22

Imorgon är det skola igen. Fuck that shit ^^    Men iaf, idag var jag på väla.  Köpte nya hörlurar :'DDDDDD Samma modell som mina gamla  Men dessa som jag köpte FUNGERAR!    Yey för lajf då!  75 kr, ganska bra pris.   Men shit allts...

Presentation


Wanna be happy..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards