sofab

Alla inlägg den 21 oktober 2013

Av Tete Dedu - 21 oktober 2013 18:45

Min skoldag sög ganska mycket.

Så jävla tråkigt i skolan när ES inte är med mig :(

EP är så jävla elak .. speciellt när hon är med killar.

JÄVLA BAJSKORV!

Har märkt att hon är sån 'fakevän' som t.ex om hon ska ha en kväll med sina vänner.

Hon frågar ALDRIG mig om jag vill vara med.. that bitch..

Fattar inte ens varför jag är med henne. . .



Men ja iaf, idag var det en sån dag där jag slutade 2!

Kom hem typ 14:30 och målade om mina naglar :)

Tog bara bort det gamla och målade över sånt bace coat och ett naturligt nagellack.

Lite mer rosa och glittrar än vad mina naturliga är.

Blev inte jättefint med helt ok!


Sen åt jag toast med ost! Sååå sjuuukt gottt!!! Min favvo mat ^^

Lätt och gott!


Sen stack jag till stan typ klockan 4 för att lämna en bok i bibblan. Såg min gamla lärare på vägen dit :)

Men aa... sen lämnade jag bara boken och gick ut igen.

Såg S på toget, sa hej och hon frågade om jag ville vara med henne.

Jag sa ja och jag var med henne och kom typ hem 6, lol.. mina planer var egentligen att komma hem 4 men noooope!

Det regna så sjukt mycket på vägen hem.. Blev helt blöt T_T


MEN! Jag köpte ett jääääätte fint linne på JC!

   

Ser inte ut så fin ut på bilden, men den va assnygg med svarta jeans!

Den kostade bara 37 kr :) och var på halvareapriset! :D

Presentation


Wanna be happy..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards