sofab

Alla inlägg under augusti 2013

Av Tete Dedu - 31 augusti 2013 23:00

Så jävla glad jag blir när en Mikael och hans vän följer mig på twitter :D <333

Kan typ inte sluta le omg xD


SE HANS VIDEOS PÅ YOUTUBE! :DD DE ÄR SKIT BRRAAAAA!!!

Av Tete Dedu - 31 augusti 2013 01:25

Vet inte varför jag fortfarande är uppe. Men jag gillar livet på natten ^^

Allt är typ bättre då ..


Och juste.. har en ny header :D

Är hyfsad nöjd och den va jättenkel att göra! ^^


Känner mig stressad. Jag har ju slutat på kantonesiska för att jag inte fick gå där längre.

Men nu snackar mina föräldrar om att jag ska gå på mandarinska?.. whaat :(

Har fan franska och det är piss svårt!

Fast kan ju liksom grunderna på mandarinska.. men endå :( Det är ju ett skitsvårt språk!

Orkar inte med en extra läxa. Pluggar nu på helgerna för att jag ska hinna med allt ;_;


Gjorde nyss klart min svenska läxa och den va skitlätt, skulle bara renskriva på datorn.

Men sen franskan.. fyfannn :( har tusen saker kvar där T-T

Av Tete Dedu - 30 augusti 2013 19:57

Hade en minihåla idag i skolan. Lol de va as kul.. xD


Fick så sjukt mycket skäll och läraren blev as sur och arg xD

J och H typ halvbråkade och H tog Js keps o allt :p

Också sprang de runt och H ramla i golvet tusen ggr, mycket bra människa som kan springa ^^


Men sen typ hade vi sanning/konka.. :D Askul.. lol.. hela klassen kom och jag märkte inget.. xD

Fick reda på att W 'gillade' mig.. wtf.. ,_, Eller jag vet inte..

A frågade om W gillade mig och han sa nej, och sen sa A att han har sagt att han gillar mig.. e.e

Hmmm.. hoppas att han inte talade sanning.. han såg seriöst ut.. ^^ Blir bara glad om han inte gör det :p


En av mina spellistor på spotify.. så jävla bra låtar.. ^^

Saknar Jelena .. justin va glad när de va ihop..

Av Tete Dedu - 29 augusti 2013 17:14

Hej! Följer ni denna blogg?..


Det känns jävligt konstigt och bra :D

Enligt mig är mitt liv 'normalt' och liksom.. som alla andras liv?

Enligt mig är denna blogg tråkig. Nästan inga bilder eller något sånt skit. :p 

Men det är för att jag inte vill lägga upp bilder på mig eller på andra människor som jag känner.. ^^



Men idag va jag i skolan som vanligt. Såg att E va ensam.. känner mig skyldig till det..

Jag orkade inte va henne längre för att jag inte hade kul med henne, jag gav faktiskt henne 3 års chans..

Men sen skaffade jag andra vänner och nu ser jag henne sådär halvensam.

Visst, vi sitter bredvid varandra på några lektioner, men det är för att läraren har bestämt det eller för att mina vänner inte är där..

Sen.. visst hon har vänner. E, H och E, men liksom.. de dissar henne jääävligt mycket. Väntar inte på henne efter lektionen, väntar inte på henne efter idrotten, låter henne sitta ensam på en bänk när de 3 sitter tillsammans och pratar. Och E2 försöker liksom att inte vara utanför.. försöker att få E3's uppmärksamhet..

Och H är perfekt som den hon är. Hon kan vara med vem hon vill. Hon är schyst, hon är fin, hon är omtyckt, hon är ny.


Av Tete Dedu - 27 augusti 2013 19:21

Igår så hade jag någon handikapsdag. Där man skulle testa olika handikaps idrottar med sin klass.

Som tex rullstolsbasket, någon blind grej.. någon sittandes volleyboll.. osv.. (sry vet inte vad det heter..)


Ramlade i rullstolen två gånger :'))) Har fortfarande ont i ryggen och i armarna.. yay..

Och det värsta va att han 'handikaps gubben' va skiiit kaksig och brydde sig inte ett skit :')

Han bara: 'res dig! *rullar iväg*'


Idag: idag va väl en helt ok dag.. har haft ont i kroppen.. ._. Gått i skolan, haft vanliga lektioner, det har varit som vanligt.. och just D fick hennes första mens idag.. xD GRATTIS TILL HENNE! Välkommen till tortyren :)

Också blev H sur för ingenting.. sur för något som har hänt mig tuuusen gånger..


OMGGG YORU SVARADE MIN TWEET NYSS!!! :D 8DDDDDD

LOOOLL OMG SÅ PINSAM.. XD

SKREV ATT HAN OCH HANS MAMMA LIKNADE VARANDRA PÅ NÅGOT SÄTT

OCKSÅ SVARADE HAN MED ATT :

DET VA JU KONSTIGT, HAHA


HAHHAAH OMG DÖRR.. VÅGAR INTE SVARA TBX XD SÅ PINSAM JAG E..

Av Tete Dedu - 25 augusti 2013 22:38

#HejdåSommar


Jag saknar sommaren. Jag saknar sommalovet..

Jag saknar att vara på stranden och att bara ligga och sola och ha kul med vännerna.


Nu är hösten påväg hit. Det blir kallt, jag måste ha jacka.

Mina öron och händer fryser när jag cyklar. Allt blir deppigare.


Syrran flyttar ut, ny skola, ny klass, nya rutiner!

Fast skolan är endå kul, jag träffar mina vänner varje dag :)

Fast sen på vissa lektioner får man inte sitta med vem man vill så det suger ju och lektionen blir direkt tråkigare. Att inte lärarna förstår det.. fuck them.. alla lärare som bestämmer platser till eleverna :(

Hatar att sitta bredvid D .. gillar inte att sitta bredvid E.. we were friends once, but not anymore. it's just a awkward situation..

Av Tete Dedu - 24 augusti 2013 21:17

Hej alla fina människor! Ja hej! Ja, dig menar jag! :)



Idag har jag mest varit hemma med mac booken. 

Men vid 6 tiden cyklade jag till min faster för att äta.

Shit vad mycket mat de gör! Är sjukt mätt just nu o pissig.. omg.. toan är alltid upptagen när jag vill ha den, jag svär!!



Laddade nyss upp min första yt videoklipp.. Jag gjorde den privat.. men innan jag hann göra det hann någon höra mig sjunga .. SKÄMS SÅ JÄVLA MKE!!


Skulle inte ha twittra om att jag skulle lägga upp något.. lol x.x


Har också märkt att det finns MÅNGA snygga killar i min stad lol :p

Det är awkward när man får ögonkontakt.. fastän att det är coolt.. och pinsamt.. och wtf.. ?

 

SES BABYS! <3
SES VI IMORGON PÅ BLOGGEN? :)




Av Tete Dedu - 23 augusti 2013 18:56

Fick en mac book idag av skolan. Mac book Air fick jag.


Så jävla nöjd med datorn <3 Den är min baby.

Kommer att dissa min VAIO data xD Lol..

Nejmen.. denna är bättre och jag älskar den redan :D

Den är lätt att använda och skit snabb.


Ingenting att klaga på nooopee!


 

Presentation


Wanna be happy..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards