sofab

Alla inlägg den 17 oktober 2013

Av Tete Dedu - 17 oktober 2013 19:03

Det har snöat i Sverige. Jag har inte ens smält in hösten, och vintern är redan i Sverige.

Men som tur är har den inte kommit till Skåne än. Fina Skåne.

Det är höst här, och solen går upp typ klockan 7. Så när jag vaknar är solen påväg upp..


____


Min vän klagar på att jag pratar Göteborska ibland.

Jag kan faktiskt inte hjälpa det.

Jag kan inte hjälpa att jag tar emot flera accent, från youtube och vänner och sen att jag utalar orden som de gör.
Liksom guuuurll.. it's still Swedish so what are you talking about? :)


____


Okej, sen på livskunskapen.. oooooooommmmgggg....

KOM I EN SKIIIITBRRRAAA GRUPPP!!

Älskar min grupp, vi är bättre än min vanliga klass.

Jävligt snygga killar, som är schysta och tjejer som också är det såklart.

Också har alla så lätt att skratta. Älskar människor som skrattar, de gör mig glad.


Men en kille i min grupp.. omg.. så jääävlllaaa snnnyyggg!!! jag sväääärr!!!

Han kollar på mig ibland.. lol.. hoppas att han inte kan läsa mina tankar så att han inte vet hur jävla snygg jag tycker att han är, älskar hans leende! Fett fiiiiinnntt!!!

Och nej nej neeejjj kollar inte alls på hans facebook nu.. hahahah.. så jävla söt han är..


Puss!

Presentation


Wanna be happy..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards