sofab

Alla inlägg den 31 oktober 2013

Av Tete Dedu - 31 oktober 2013 22:54

Har ni känt någon gång att det inte går att sluta gråta? 

Att det känns som att hjärtat går isönder av sorg, och att hjärnan går i sönder av att man har gråtit för mycket? 


Jag har känt så många gånger. 

Inte jättemånga, men många. 


Jag brukar vara stark. 

Om jag har ramlat med cyklen och skrapat upp mina ben och armar, då kan jag hålla in tårarna. 

Jag vet att jag kommer att bli bra endå. Det kommer bara göra ont ibland och det värsta som kan hände är ett ärr. 

Om jag har fått en stenhård boll i huvudet av klassens bästa fotbollsspelare kan jag hålla in tårarna. 

Jag vill inte att hen ska känna att hen skadade mig. 

Jag vill att alla ska vara lyckliga. 


Jag kommer ihåg den gången, för ett år sedan. 

Vi hade en tjej i våran klass. Hon var ofta borta den sista terminen. Hon grät ofta när hon var i skolan. 

Hon vågade inte prata med någon om det. Hon förlorade alla sina vänner. 

Alla undrade vad som hände henne, hon såg inte ut att vara ok. 

Jag var hennes vän, inte såhär jättebra. Men vi brukade vara i skolan. 

Jag och hennes vänner frågade om läraren visste vad som hade hänt henne. Hon nekade på huvudet och sa nej och sa åt oss att ta hand om henne när hon var i skolan. 

Vi stod upp för henne, i början. Men sen började vi tröttna. Hon berättade inget. Hon litade inte på oss. Vi kände att hon inte ville ha oss som vän. 

En tjej visste en del av vad som hade hänt. För att deras småsyskon gick i samma klass.

Hon mådde inte bra för att något hade hänt henne hemma. Det var något problem hemma. 

Alla undrade vad, men ingen visste. Vi fick aldrig reda på något. 


Idag, ett år efter. Vet vi ingenting heller. 

Vi har gett upp. Det enda vi gör är att tänka om det ibland.

Vissa dagar har vi glömt bort henne helt. Vissa andra dagar tänker jag på henne.

Av Tete Dedu - 31 oktober 2013 22:12

Shit vad tiden går snabbt alltså! 

Nu är det snart bara 2 månader kvar av 2013! 


Idag har fotat lite. Både ego bilder och lite annat. 

Tänk er en iPhone 4S. Att man fotar, blir nöjd och sen redigerar man bilden. 

Bam, det ser ut som att det är fotat med hjälp av en systemkamera på vissa bilder.   



Var i Maxi idag. En kille liknade Oscar Molander såååå sjuuuuukt mycket.

Vågade inte gå fram till honom, liksom hans ansikte var som twins. Men hans kropp liknade inte.  

Liksom vad skulle Oscar Molander göra i skåne? De har ju en 'mini-tour' i Örebo imorgon ju..

Men ja, det var inte han. Oscar är i Stockholm idag :)

Så jävligt tur att jag inte gick fram till honom. Hahhaha..


Iaf, köpte en ny mascara på Maxi.



Den är ifrån Maybeline Newyork. Deras cat eyes köpte jag :)

             

Kan bara säga att den är sååååå bra! Testade den direkt när jag kom hem och hade på cat eyes på ena och the rocket på andra ögat. Gillade cat eyes så mycket mer! 

The rocket seperar fransarna mer, men cat eyes gör ögonfransarna fylligare. Det är också sjukt lätt att sätta på mascaran! Och den kommer inget utanför. 

 


  


Ses imorgon?! 

PUUUUUSSS!! 


Presentation


Wanna be happy..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards