sofab

Alla inlägg den 1 november 2013

Av Tete Dedu - 1 november 2013 19:52

Idag var jag i Helsingbööörg. Åkte dit med mina fastrar och S. 

Sen när vi var framme splittrades vi. 

Jag och S shoppade. Och mina fastrar handlade mat ^w^


Jag och S stack iallafall till Söderpunkten. Åkte buss dit. 

Det fanns en skiiitsöt pikachu där :3 

  

Ain't it cute? :D

   


Köpte en elf sak på söderpunkten. En concealer. 

Doc valde jag fel färg T___T För ljus för mig, och den luktar äckligt. 

Usch, hatar att allt är i för ljus färg för mig :( 


Sen åkte vi bussen tillbaks till Knutpunkten. Det var samma buschafför.. 

Han bara 'samma buss, samma biljett.' eller något sånt, kommer inte ihåg. 

Eller så var det 'samma biljett, samma människor' 

Asså fan dog av skratt.. 


Najz.. 


Men ja, när vi var i knutpunkten så åt vi på graffiti. 

Asså efter den potatisen kändes det som att jag åt buffé.. 

Så himla mätt jag var. 


Sen köpte jag biljett tillbaks hem och vi 2 stack till coop. 

Hämtade S's paket och sen stack vi hem :D 


När jag kom hem åt vi pommes, alltså omg. 

Skit gott.. äter typ bara det varannan månad hemma.. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Wanna be happy..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards